Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=107721
MOB:2013/3
Szerzők:Mihálszki Zsuzsa; Vig-Péli Krisztina; Márkus Ádám
Tárgyszavak:GYÓGYSZERFORGALMAZÁS; MARKETING; STATISZTIKA
Folyóirat:Marketingpirula - 2013. 10. évf. 9. sz.
[https://www.marketingpirula.hu/cikkek/]


  Hol költsük el a reklámbüdzsét? : a médiaköltések hatása a patikai értékesítésre / Mihálszki Zsuzsa, Vig-Péli Krisztina, Márkus Ádám
  Abstr. hun.
  In: Marketingpirula. - ISSN 1589-7680. - 2013. 10. évf. 9. sz., p. 7-9. : ill.


Az idei Marketingpirula Live konferencián hangzott el a Kantar Media és az IMS Health Magyarország közös előadása, amely értékes médiapiaci és gyógyszeripari információkat egymás mellé téve mutatta meg, milyen hatása lehet a médiaköltéseknek a vény nélkül kapható termékek patikai értékesítésére.