Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=103698
MOB:2011/4
Szerzők:Hankó Zoltán
Tárgyszavak:MARKETING; GYÓGYSZERTÁRAK
Folyóirat:Pirulatrend - 2011. 8. évf. 6. sz.
[https://www.marketingpirula.hu/]


  A szellem új palackot keres : tisztázó vita a gyógyszertári marketingről / Hankó Zoltán
  Abstr. hun.
  In: Pirulatrend. - ISSN 1786-2302. - 2011. 8. évf. 6. sz., p. 14-15. : ill.


A kamara új etikai kódexében a gyógyszertárakban folytatott marketingtevékenységgel kapcsolatos szakmai-etikai elvárások meghatározásának is helyet kell kapnia. Ehhez viszont elengedhetetlen a gyógyszertári marketing céljának, eszközrendszerének, valamint felelősségi viszonyainak tisztázása.