Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=127596
MOB:2018/1
Szerzők:Hing, Nerilee; Vitartas, Peter; Lamont, Matthew
Tárgyszavak:SZENVEDÉLYBETEGSÉGEK; JÁTÉKOK; REKLÁM; MOTIVÁCIÓ
Folyóirat:Journal of Behavioral Addictions - 2017. 6. évf. 4. sz.
[https://akjournals.com/view/journals/2006/2006-overview.xml]


  Understanding persuasive attributes of sports betting advertisements: A conjoint analysis of selected elements / Nerilee Hing, Peter Vitartas, Matthew Lamont
  Bibliogr.: p. 667-668. - Abstr. eng.
  In: Journal of Behavioral Addictions. - ISSN 2062-5871, eISSN 2063-5303. - 2017. 6. évf. 4. sz., p. 658-668. : ill.


Kulcsszavak: wagering, betting inducements, in-play betting, risk-free bets, micro-bets, live action betting