Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=108915
MOB:2013/4
Szerzők:Dunai Albert
Tárgyszavak:REKLÁM; GYÓGYSZEREK; INTERNET
Folyóirat:Marketingpirula - 2013. 10. évf. 12. sz.
[https://www.marketingpirula.hu/cikkek/]


  Vásárlófogás világhálóval : milyen a hatékony digitális marketingstratégia? / Dunai Albert
  Abstr. hun.
  In: Marketingpirula. - ISSN 1589-7680. - 2013. 10. évf. 12. sz., p. 8-9. : ill.


A digitális térben megjelenő reklám a fogyasztót aktív, kereső állapotában éri el. A kommunikációnak az interaktivitás is mindinkább meghatározó elemévé válik. Nem véletlen, hogy a cégek reklámköltségeinek egyre nagyobb hányada kerül át az online csatornákba.