Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=107181
MOB:2013/2
Szerzők:Benes-Jávor Emese
Tárgyszavak:GYÓGYSZEREK, VÉNY NÉLKÜLI; REKLÁM; STATISZTIKA
Folyóirat:Marketingpirula - 2013. 10. évf. 7-8. sz.
[https://www.marketingpirula.hu/cikkek/]


  Kreativitás és különlegesség : mitől jó egy OTC-reklám?  / Benes-Jávor Emese
  Abstr. hun.
  In: Marketingpirula. - ISSN 1589-7680. - 2013. 10. évf. 7-8. sz., p. 6-7. : ill.


Valamennyi gyártó/forgalmazó számára kihívást jelentő feladat a növekvő reklámzajban a rendkívül magas ingerküszöbbel rendelkező fogyasztók megszólítása. Ez ugyanis az első lépés abba az irányba, hogy a kívánt viselkedést - a termék megvásárlását, vagy az adott terápiás területen a nagyobb tudatosságot, jobb compliance-t - elérjük.