Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=105999
MOB:2013/1
Szerzők:Benes-Jávor Emese
Tárgyszavak:GYÓGYSZERIPAR; MARKETING
Folyóirat:Marketingpirula - 2013. 10. évf. 4. sz.
[https://www.marketingpirula.hu/cikkek/]


  Ágyúval verébre? : a szegmensmarketing kihívásai a gyógyszeriparban / Benes-Jávor Emese
  Abstr. hun.
  In: Marketingpirula. - ISSN 1589-7680. - 2013. 10. évf. 4. sz., p. 11-12. : ill.


A gyógyszeripar marketingbüdzsék drasztikus csökkenése, az erőforrások szűkössége nemcsak a marketingkommunikáció eszközeiben, hanem a stratégia tervezésében is a korábban megszokott gondolkodástól eltérő megközelítést igényel. Az iparág számára is egyértelművé vált, hogy a szokásos - általában demográfiai alapú - célzást jóval tudatosabb és személyre szabottabb megszólalással érdemes felváltani.