Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  

Magyar Pszichológiai Szemle - 2018. 73. évf. 2. sz.
Kapcsolódó tételek



1.  Az emocionális tartalmú társadalmi célú reklámvideók hatásmechanizmusának vizsgálata: félelem és humor
2.  A Magyar nyelvű sportmotivációs skála (H-SMS) validációja és eredményei
3.  Politikamentes félelemkeltő társadalmi célú reklámok hatásának vizsgálata : félelemkeltő társadalmi célú reklámok tanulmányozása
4.  A pszichológiai teszthasználat irányelvei : a Magyar Pszichológiai Társaság Tesztbizottsága elfogadta 2015. december 15-én
5.  Szinuszhullámú és amplitúdómodulált beszéd észlelésének vizsgálata Magyar mondatok segítségével
6.  Az érzelmi feldolgozás vizsgálata a fiatalkori pszichopátiás vonások vonatkozásában: áttekintő tanulmány

  Mind kijelölve: