Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  

Pediáter - 1997. 6. évf. 2. sz.
Kapcsolódó tételek



1.  A 6 éve kiszűrt hyperaktív figyelemzavaros gyeremekek utánvizsgálata pubertás előtt
2.  Adatok a gyermekkori stroke etiológiájához
3.  Beszédfogyatékos gyermekek fejlesztése Ayres-módszerrel
4.  Cerebrovascularis szövődmények malignus betegségben szenvedő gyermekekben
5.  Cerebrovascularis szövődmények vitiumos gyermekekben
6.  Down syndromás csecsemők és gyermekek korai fejlesztése
7.  Egyénre szabott pszichoterápia
8.  Gondolatok a gyermekkori stroke neurointenzív ellátásáról egy esetünk kapcsán
9.  A gyermek- és ifjúkori hyperkinetikus keringés kezelése a koszorúér betegség megelőzésének szempontjából
10.  Gyermekkori cardiomyopathiákat követő embolisatio idegrendszeri tüneteinek értékelése
11.  Gyermekkori stroke betegek rehabilitációs programja osztályunkon
12.  Haemostasis vizsgálatok gyermekkori stroke eseteiben
13.  Hyperaktív, figyelemzavaros gyermekek önértékelésének alakulása 6-8 éves korban
14.  Hypercholesterinaemia szűrése 45 év alatti életkorban myocardiális infarctusban megbetegedett szülők gyermekeinél
15.  Intervenciós beavatkozással gyógyított betegeink
16.  Játék diagnosztika depressziós gyermekeknél
17.  Kora-újszülött kardiológiai vizsgálatainkról
18.  A megtermékenyítéstől a társadalomig : az ember, a kultúra és a társadalom prenatális dimenziója nemzetközi kongresszus
19.  Mycoplasma meningoencephalitis
20.  Pericarditises betegek kezelése
21.  Prostin kezelés sürgősségi ellátásra szoruló újszülöttkori cardiovascularis betegekben
22.  Relaxációs meseterápiával szerzett tapasztalataink pszichoszomatikus gyermebetegeken
23.  Rutter tesztek alkalmazhatósága a gyermekpszichiátriai gyakorlatban
24.  Schöpf-Merei élete és munkássága : Schöpf-Merei emlékelőadás
25.  Sinusitis eredetű agytályog
26.  A stroke klinikumáról eseteink tükrében
27.  Subacut meningitis?
28.  A szociális munkás szerepe gyermekpszichiátriai osztályon
29.  Szívtumoros eseteink
30.  Zenei foglakozások szerepe a személyiség fejlesztésében 6-7 éves korban

  Mind kijelölve: