Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  

Pszichológia - 1996. 16. évf. 4. sz.
Kapcsolódó tételek



1.  A bemeneti rendszerek módosíthatósága a felnőtt központi idegrendszerben
2.  Az "elmélet" elmélet és a szimulációs megközelítés szerepe a gyermek tudatelméletének magyarázatában
3.  "Hoppá!" avagy Az eszmélkedés lélektana: a szociális tükrözés szerepe az öntudat és az önkontroll kialakulásában
4.  A konstruktivizmus tanulásszemlélete a természettudományos nevelésben
5.  Mi a különbség a kategorizáció prototípus- és mintapéldány-modellje között?
6.  Tanulás biológiai és mesterséges hálózatokon
7.  A "tiszta emlék"
8.  A tudomány státusza s egy filozófus változásai, no megy kell-e hermeneutika a természettudományoknak?
9.  Téri és idői aktivitásmintázatok összefüggése a neuronális szintű megismerő funkciókban

  Mind kijelölve: