1. | | | A bemeneti rendszerek módosíthatósága a felnőtt központi idegrendszerben
|
2. | | | Az "elmélet" elmélet és a szimulációs megközelítés szerepe a gyermek tudatelméletének magyarázatában
|
3. | | | "Hoppá!" avagy Az eszmélkedés lélektana: a szociális tükrözés szerepe az öntudat és az önkontroll kialakulásában
|
4. | | | A konstruktivizmus tanulásszemlélete a természettudományos nevelésben
|
5. | | | Mi a különbség a kategorizáció prototípus- és mintapéldány-modellje között?
|
6. | | | Tanulás biológiai és mesterséges hálózatokon
|
7. | | | A "tiszta emlék"
|
8. | | | A tudomány státusza s egy filozófus változásai, no megy kell-e hermeneutika a természettudományoknak?
|
9. | | | Téri és idői aktivitásmintázatok összefüggése a neuronális szintű megismerő funkciókban
|