Egyszerű keresés
|
Összetett keresés
|
Böngészés
|
Kosár
|
Súgó
Pszichol�gia - 1996. 16. �vf. 4. sz.
Kapcsolódó tételek
1.
A bemeneti rendszerek módosíthatósága a felnőtt központi idegrendszerben
2.
Az "elmélet" elmélet és a szimulációs megközelítés szerepe a gyermek tudatelméletének magyarázatában
3.
"Hoppá!" avagy Az eszmélkedés lélektana: a szociális tükrözés szerepe az öntudat és az önkontroll kialakulásában
4.
A konstruktivizmus tanulásszemlélete a természettudományos nevelésben
5.
Mi a különbség a kategorizáció prototípus- és mintapéldány-modellje között?
6.
Tanulás biológiai és mesterséges hálózatokon
7.
A "tiszta emlék"
8.
A tudomány státusza s egy filozófus változásai, no megy kell-e hermeneutika a természettudományoknak?
9.
Téri és idői aktivitásmintázatok összefüggése a neuronális szintű megismerő funkciókban
Mind kijelölve:
© Szoftver: NpSoft.hu - Adatbázis: GYEMSZI