Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  

Pléh Csaba - Kapcsolódó tételek


1.  Darwin, az ember és tudós feszültségei a pszichológusok szemével
2.  Darwin és a pszichológusok
3.  Az emlékezés hullámai: ember - társadalom - kultúra 150 év emlékezetelméleteiben
4.  Evolúciós pszichológia
5.  A fejlődési plaszticitás kutatási logikája
6.  Interakciós és narratív identitás
7.  Intézmények, eszmék, sorsok a magyar pszichológia fél évszázadában 1960-2010
8.  A korai magyar kísérleti pszichológia és a nagyvilág : Révész Géza emlékére
9.  Középsúlyos értelmi fogyatékos, iskoláskorú gyermekek beszédének néhány nyelvtani jellemzője
10.  A lélek darwinistái : előszó
11.  A magyar kognitív pszichológia 30 éve (1990-2020)
12.  A magyar kísérleti pszichológia fejlődési íve 1950-2010 között
13.  A Magyar pszichológiatörténeti vizsgálódás 30 éve (1990-2020)
14.  Meddig lesz még szükség a pszichológiára?
15.  A megismerés egységes elmélete - kései szintézis : Newell, A. Unified theories of congnition című könyvéről
16.  A mondatmegértés tanulmányozásának módszerei
17.  Munkamemória és nyelvelsajátítás Williams-szindrómában
18.  Numerikus képességek Williams-szindrómában : disszociálódó analóg mennyiségrendszer és verbális előhívás
19.  Nyelvhasználat és nyelvi zavarok idős korban
20.  Nyelvi képességek Williams-szindrómában
21.  A nyelvi relativizmus és az idegrendszeri plaszticitás
22.  A pszichogenetika kutatási stratégiái, és egy példa: a Williams-szindróma
23.  A pszichológia jövője avagy "Látták-e, hogy jön" 1970-ben
24.  Pszichológusok és történészek a pszichológiatörténet művelésének két célcsoportja és két műfaja
25.  A relativizmus kérdései és a mai pszicholingvisztika
26.  Réger Zita 1944-2001
27.  Szakács Ferenc (1933-2021)
28.  Szociális modellek és a megismeréskutatás - spekulatív áttekintés
29.  A tanulási és fejlődési plaszticitás történelmi megközelítésben : Cajaltól Kandelig
30.  A tudatos és a nem tudatos problémája a kísérleti pszichológia és a kognitív tudomány tükrében
31.  A tudomány státusza s egy filozófus változásai, no megy kell-e hermeneutika a természettudományoknak?
32.  Támpont és útvonal, téri emlékezet Williams-szindrómában : a térkép-feladat
33.  A tér és a nyelv világa
34.  A téri kifejezések alaktana magyar gyermekeknél: vizsgálat a Childes-adatbázis alapján
35.  A téri kifejezések fejlődése a magyar nyelvben
36.  Téri megismerés és a nyelv
37.  A téri referenciakeretek változása az életkorral tipikusan fejlődő és Williams-szindrómás gyerekeknél
38.  Öröklés- és környezetelvű érvelés az 1970-es évek fordulóján
39.  Az új technológia és a tanulás világa a pszichológus szemével

  Mind kijelölve: