| 1. | | | "Egészségesebb iskolák" EVSZ program Magyaroszágon
|
| 2. | | | Fiatalok szexuális magatartása : 1. r., Veszélyeztetett korú diákok prevenciós igényei és szükségletei
|
| 3. | | | Fiatalok szexuális magatartása : 2. r., Veszélyeztetett korú diákok prevenciós igényei és szükségletei: iskola - egészségfejlesztés - szexedukáció
|
| 4. | | | Fiatalok szexuális magatartása : 3. r., Veszélyeztetett korú diákok prevenciós igényei és szükségletei: iskola - egészségfejlesztés - szexedukáció
|
| 5. | | | Fiatalok szexuális magatartása (kutatás) : 1. r., Veszélyeztetett korú diákok prevenciós igényei és szükségletei : iskola - egészségfejlesztés - szexedukáció
|
| 6. | | | Fiatalok szexuális magatartása (kutatás) : 2. r., Veszélyeztetett korú diákok prevenciós igényei és szükségletei : iskola - egészségfejlesztés - szexedukáció
|
| 7. | | | Fogamzásgátlás középiskolás fokon : veszélyeztetett korú diákok prevenciós igényei és szükségletei
|
| 8. | | | Gyermekek és fiatalok egészségvédelme Svédország, 1992
|
| 9. | | | Gyermekkonferencia az egészséges társadalmi környezetért
|
| 10. | | | Igazolt hiányzás - az iskolaorvos, házi-/szakorvos, illetve a szülő kötelezettségei és lehetőségei
|
| 11. | | | III. Gyermekkonferencia : Dunaújváros, Vasvári Pál Általános Iskola, 1999. szeptember 17-19.
|
| 12. | | | "Jó gyakorlatok az iskolavédőnői munkában" c. pályázat bemutatása
|
| 13. | | | Minden felnőtt volt egyszer gyerek : Megyei Védőnői Továbbképző Napok (előadás és tapasztalatok)
|
| 14. | | | Műhelyszerdák Egészségfejlesztési Irodák részére a Nemzeti Népegészségügyi Központ szervezésében
|
| 15. | | | A Nemzeti Egészségfejlesztési Intézet Gyermek és Ifjúsági Egészséges Életmódfejlesztő Osztálya megalakulásáról és terveiről
|
| 16. | | | "Táplálkozási Fórum az oktatási intézményekben dolgozó pedagógusok és élelmezésvezetők részére" : Hotel Agro, Budapest, 2001. április 23-24.
|
| 17. | | | A védőnők jelenlegi szerepe és jövőbeni lehetőségei az iskolai egészségnevelésben
|
| 18. | | | A védőnők jelenlegi szerepe és jövőbeni lehetőségei az iskolai egészségnevelésben
|
| 19. | | | Az Y-generáció prevenciós igényei és a védőnők családi életre nevelési feladatai : A védőnők jelenlegi szerepe és jövőbeni lehetőségei az iskolai egészségnevelésben c. elemzés alapján
|