1. | | | Archaikus gondolkodás, ősi érzékelés, felettes-én előfutárok : Hermann Gondolatainak hatása Pető Endre kutatásaira
|
2. | | | Csak pozitívan? : a pozitív pszichológia helye az egyetemi oktatásban
|
3. | | | Exploring relationships between problem gambling, scratch card gambling, and individual differences in thinking style
|
4. | | | Feltételes állítások megértésének vizsgálata Wason szelekciós feladatában
|
5. | | | Gondolkodás
|
6. | | | A gondolkodás és a beszéd neurológiája Sántha Kálmán közleményeiben és ma
|
7. | | | Gondoskodási tőke, egészség-egyenlőtlenségek - a gondoskodás fogalom szerepe az egészség társadalmi determinánsainak elemzésében
|
8. | | | Hermann Imre gondolkodás-lélektani koncepciójáról
|
9. | | | Hidegfejű gondolkodás? : az érzelmi intelligencia és az érzelmi stabilitás szerepe a machiavellista döntéshozatalban
|
10. | | | A játék és a trauma szerepe a gondolat születésében
|
11. | | | A jövő emlékei - az epizodikus jövőgondolkodás narratív irodalmi áttekintése
|
12. | | | Konvergens gondolkodás?
|
13. | | | A kreativitás pszichometriája és a gondolkodás
|
14. | | | Két álláspont a funkcionalista alapgondolattal kapcsolatban: Stevan Harnad és Hilary Putnam
|
15. | | | A "mikrokogníció" helyes kezeléséről
|
16. | | | A Mágikus Fogalomképzés Skála hazai változatának kialakítása
|
17. | | | A mágikus gondolkodásról
|
18. | | | A mágikus gondolkodásról
|
19. | | | Mágikus és reális valóság
|
20. | | | A nem-logikus gondolkodást igénylő különböző problémák megoldásainak összefüggései
|
21. | | | A nyelvi relativizmus és az idegrendszeri plaszticitás
|
22. | | | A pontatlanság mint vitális érték : Kardos Lajos emlékelőadás
|
23. | | | "Sosem tudnám megtenni." Az öngyilkos viselkedés "gondolatból tett" paradigmája
|
24. | | | Szociális reprezentáció és narrativitás : 1. [r.], A társas tudás reprezentációjának elmélete
|
25. | | | Szociális reprezentáció és narrativitás : 2. [r.], A társas tudás narratív szerveződése
|
26. | | | A szubjektív jóllét és az adaptív-konvergens, illetve exaptív-divergens gondolkodás közötti kapcsolat a koronavírus-járvány idején
|
27. | | | Training gamblers to re-think their gambling choices: How contextual analytical thinking may be useful in promoting safer gambling
|
28. | | | A tér és a nyelv világa
|
29. | | | A téri referenciakeretek változása az életkorral tipikusan fejlődő és Williams-szindrómás gyerekeknél
|
30. | | | Áttekintés az analógiás gondolkodás, az intuició, a kreativitás és a nagyagyfélteke-funkciók összefüggéséről
|