Az Integratív Diszlexia-terápia / Schéder Veronika
Bibliogr.: p. 12-13. - Abstr. hun., eng.
In: Egészségügyi Innovációs Szemle. - ISSN 2939-6026. - 2023. 2. évf. 1. sz., p. 2-13. : ill.
A jelen tanulmányban egy olyan, komplex mozgásgyakorlatokkal támogatott olvasási készséget fejlesztő programot mutatunk be, amelyet diszlexiás és/vagy diszgráfiás gyermekek számára javasolunk reedukációs céllal. A program két korosztályt szólít meg: egyrészt 2-3-4. osztályos kisdiákokat, másrészt felső tagozatosokat és középiskolásokat. Saját módszerünk a tudományban eddig ismeretlen (nóvum), melynek hatékonyságát eddigi kedvező gyakorlati tapasztalataink és egy pilot-kutatás eredményei támasztják alá. Kulcsszavak: diszlexia, diszgráfia, integratív diszlexia-terápia