Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=126052
MOB:2017/2-3
Szerzők:Vér Balázs; Kisantal Gyula
Tárgyszavak:GYÓGYSZEREK; MARKETING; REKLÁM
Folyóirat:Marketingpirula - 2017. 14. évf. 2. sz.
[https://www.marketingpirula.hu/cikkek/]


  A reklámrecept és hatóanyagai : a hatékony gyógyszerreklám készítése három egyszerű lépésben / Vér Balázs, Kisantal Gyula
  Abstr. hun.
  In: Marketingpirula. - ISSN 1589-7680. - 2017. 14. évf. 2. sz., p. 12-13. : ill.


Az online világában mindenre van megoldás néhány egyszerű lépésben. Miért pont a tévében megjelenő gyógyszerreklámok elkészítésére ne lenne? Több mint 400, a közelmúltban adásba került tévéreklám tanulmányozása során az íriszünkbe égett a megoldás. A receptet nem mi írtuk, a hatóanyagot is készen kaptuk, mi csak a gyógyulás esélyeit latolgatjuk. Egy kérdésre keresünk választ: tényleg ez az egyetlen út?