Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=121915
MOB:2016/3
Szerzők:Czető Márton; Halmos Júlia Csenge
Tárgyszavak:REKLÁM; GYÓGYSZEREK
Folyóirat:Marketingpirula - 2016. 13. évf. 6. sz.
[https://www.marketingpirula.hu/cikkek/]


  A reklámok, melyektől sírunk vagy nevetünk : a Synetiq neuromarketing jelentése az OTC reklálom első negyedévéről  / Czető Márton, Halmos Júlia Csenge
  Abstr. hun.
  In: Marketingpirula. - ISSN 1589-7680. - 2016. 13. évf. 6. sz., p. 8-10. : ill.


A média- és marketingkutatás egyik nagy kérdése, hogy egy marketing körforgásba bekerült reklám hogyan befolyásolja a fogyasztói döntéseket. A márkával kapcsolatos általános ismeretek terjesztése és márka értékek közvetítése mellett az érzelmek kiváltása a marketing egyik legfontosabb feladata. Hiszen ahogy több kutatás is bizonyítja, a fogyasztói döntések sokszor érzelmi alapon születnek meg.