Korszerű elektronikus tananyagfejlesztés a Semmelweis Egyetemen: nemzetközi jó gyakorlatok és innovatív oktatás-módszertanok integrálása az Egészségügyi Ügyvitelszervező BSc képzésbe / Dinya Elek [et al.]
Bibliogr.: p. 29. - Abstr. hun., eng.
In: IME. - ISSN 1588-6387, eISSN 1789-9974. - 2014. 13. évf. 5. sz., p. 26-30. : ill.
Az e-learning és blended learning szakirodalmi hátterének rövid áttekintése után elemezzük a Stanford University, az Oxford University, a Johns Hopkins School of Medicine, a University of California Los Angeles (UCLA) és a Massachusetts Institute of Tech nology (MIT) on-line képzéseinek jó gyakorlatait. A világ vezető egyetemeinek törekvéseivel összhangban, a Semmelweis Egyetem is kiemelten foglalkozik az online oktatás fejlesztésével: 2011-2013 között több mint 100 elektronikus tananyag készült. Az Egészségügyi Ügyvitelszervező BSc képzés keretében, 2013. szeptemberétől 15 tantárgy tananyagai érhetőek el on-line, korszerű és interaktív technológiai támogatással, okostelefonokról és táblagépekről is.