Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=111591
MOB:2014/2
Szerzők:Csillag Zoltán
Tárgyszavak:MARKETING; GYÓGYSZEREK
Folyóirat:Pirulatrend - 2014. 11. évf. 6. sz.
[https://www.marketingpirula.hu/]


  Nomen est omen? Nem mindig... : gyógyszer-elnevezések: marketing- és betegszempontok / Csillag Zoltán
  Abstr. hun.
  In: Pirulatrend. - ISSN 1786-2302. - 2014. 11. évf. 6. sz., p. 4-5. : ill.


A vényköteles gyógyszerek névadási gyakorlatában elsősorban a gyógyító szakma képviselőinek - orvosok, gyógyszerészek - szempontjai érvényesülnek. De hogyan hatnak vajon a gyakran tudományos alapokon álló elnevezések a betegre - különösen, ha a készítmény-helyettesítés mindennapos gyakorlattá válik?