Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=110397
MOB:2014/1
Szerzők:Kiss Katalin
Tárgyszavak:GYÓGYSZERFORGALMAZÁS; MARKETING; REKLÁM
Folyóirat:Marketingpirula - 2014. 11. évf. 3. sz.
[https://www.marketingpirula.hu/cikkek/]


  Online reklámpiaci körkép : a gyógyszeripar kevésbé bízik a digitális médiában / Kiss Katalin
  Abstr. hun.
  In: Marketingpirula. - ISSN 1589-7680. - 2014. 11. évf. 3. sz., p. 14-16. : ill.


Fejfájás, torokgyulladás, emésztési problémák; a legtöbb ember, ha ilyen és ehhez hasonló panaszokat észlel, első lépésben az orvosokat és az Internetet keresi fel, hiszen az egészsége kapcsán ezeket tartja a legmegbízhatóbb információforrásoknak. Ezzel szemben a gyógyszergyártók inkább tévés reklámokra, mintsem online hirdetésekre költenek. Lehet, hogy eljött a szemléletváltás ideje?