Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=110395
MOB:2014/1
Szerzők:Mihálszki Zsuzsa
Tárgyszavak:GYÓGYSZERFORGALMAZÁS; STATISZTIKA; GYÓGYSZEREK, VÉNY NÉLKÜLI
Folyóirat:Marketingpirula - 2014. 11. évf. 3. sz.
[https://www.marketingpirula.hu/cikkek/]


  Vény nélküli tények : az OTC-termékek és a gyógyhatású készítmények piacának reklámköltési trendjei 2013-ben / Mihálszki Zsuzsa
  Abstr. hun.
  In: Marketingpirula. - ISSN 1589-7680. - 2014. 11. évf. 3. sz., p. 9-11. : ill.


A magyar piacon tavaly sem fordult meg a reklámköltések terén tapasztalható csökkenő tendencia. Öröm az ürömben, hogy a második félév azért hozott némi javulást 2013 első hat hónapjához képest: a július végén mért, csaknem ötszázalékos mínusz után az év végén már csupán 1,3 százalékos volt a listaáras költések elmaradása 2012-höz viszonyítva. Ebben valószínűleg nagy szerepet játszott az, hogy a reklámpiac legtöbbet hirdető szektora (gyógyászat, gyógyhatású készítmények) érezhetően többet kommunikált az év utolsó hat hónapjában.