Vény nélküli tények : az OTC-termékek és a gyógyhatású készítmények piacának reklámköltési trendjei 2013-ben / Mihálszki Zsuzsa
Abstr. hun.
In: Marketingpirula. - ISSN 1589-7680. - 2014. 11. évf. 3. sz., p. 9-11. : ill.
A magyar piacon tavaly sem fordult meg a reklámköltések terén tapasztalható csökkenő tendencia. Öröm az ürömben, hogy a második félév azért hozott némi javulást 2013 első hat hónapjához képest: a július végén mért, csaknem ötszázalékos mínusz után az év végén már csupán 1,3 százalékos volt a listaáras költések elmaradása 2012-höz viszonyítva. Ebben valószínűleg nagy szerepet játszott az, hogy a reklámpiac legtöbbet hirdető szektora (gyógyászat, gyógyhatású készítmények) érezhetően többet kommunikált az év utolsó hat hónapjában.