Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=109944
MOB:2014/1
Szerzők:Bodnár Krisztina
Tárgyszavak:GYÓGYSZEREK; MARKETING
Folyóirat:Marketingpirula - 2014. 11. évf. 2. sz.
[https://www.marketingpirula.hu/cikkek/]


  A tartalom a lényeg : digitális marketingtrendek 2014-ben / Bodnár Krisztina
  Abstr. hun.
  In: Marketingpirula. - ISSN 1589-7680. - 2014. 11. évf. 2. sz., p. 13-14. : ill.


A Millward Brown minden évben elkészíti az adott időszakra vonatkozó digitális előrejelzését. A nemzetközi piackutató cég először 2009-ben foglalta össze prognózisait. A vállalat vezető kutatói erre az évre is összegyűjtötték a legfontosabb trendeket, és egyúttal ajánlásokat is megfogalmaztak a marketingszakemberek számára.