Az erőszak gyökerei: az iskolában zajló hatalmi harcok és erőszak konvergens pszichoanalitikus magyarázó modelljei : 1. r. / Stuart W. Twemlow
Abstr. hun., eng.
In: Pszichoterápia. - ISSN 1216-6170. - 2007. 16. évf. 6. sz., p. 389-398. : ill.
A tanulmány szemlélteti, miként ad jobb magyarázatot az iskolában zajló hatalmi harcok és erőszak megértése számára a különböző pszichoanalitikus modellek együttes figyelembe vétele, mint önálló alkalmazásuk. Az iskolai erőszak problémáját, pszichoanalitikus szemléletű közösségi intervencióim során szerzett tapasztalataim felhasználásával, az adleri, stolleri, dialektikus társas rendszerek és kleini-bioni perspektívák egyesítésével közelítem meg. Ezt az integrált modellt a Coloradóbeli Littletoni Columbine Gimnáziumi mészárlás megértésére alkalmazom.