Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=159043
MOB:2021/3
Szerzők:Várhelyi Petra
Tárgyszavak:REKLÁM; ÉRZÉKELÉS; TUDATALATTI
Folyóirat:Studium & Practicum - 2021. 15. évf. 3-4. sz.


  Érzékszervi marketing : Avagy a szem és a fül is átverhető? / Várhelyi Petra
  Bibliogr.: p. 17. - Abstr. hun.
  In: Studium & Practicum. - ISSN 1788-6996. - 2021. 15. évf. 3-4. sz., p. 17. : ill.


A következő sorokban a látás és a hallás befolyásolására irányuló markatingtrükkök következnek, amelyeket a reklámok tervezésnél használnak fel