Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=159034
MOB:2021/2
Szerzők:Várhelyi Petra
Tárgyszavak:REKLÁM; TUDATALATTI
Folyóirat:Studium & Practicum - 2021. 15. évf. 2. sz.


  "Reklámmemória" : Avagy a tudatalatti befolyásoló szerepe / Várhelyi Petra
  Abstr. hun.
  In: Studium & Practicum. - ISSN 1788-6996. - 2021. 15. évf. 2. sz., p. 21. : ill.


A tudatalatti gyors és észrevehetetlen módon gyűjti be az információkat a különböző hirdetésekből, reklámokból, és befolyásolja gondolatainkat és döntéseinket is - akkor is, ha tudatosan nem figyelünk az adott tartalomra (Elgar, 2010).