Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=148110
MOB:2021/1
Szerzők:Katona Norbert; Szabó Rita
Tárgyszavak:PANDEMIA; VAKCINÁCIÓ; MARKETING
Folyóirat:Orvosok Lapja - 2021. 18. évf. 1. sz.
[https://mok.hu/orvosoklapja/pdflapszamok]


  Mit tehet a marketing az oltásért? / Katona Norbert, Szabó Rita
  Bibliogr.: p. 13. - Abstr. hun.
  In: Orvosok Lapja. - ISSN 1785-7198. - 2021. 18. évf. 1. sz., p. 11-13. : ill.


Egy nappal az EU vakcinakampányának indulása előtt, december 26-án beadták az első koronavírus elleni oltást hazánkban. Egyre több állampolgár regisztrál a vakcinára, a kutatások azonban rendre megerősítik, hogy a szkeptikusok aránya hazánkban is magas. Ahogy az oltások története mutatja, mindez nem új jelenség - de annál nagyobb kihívás annak kezelése. Cikkünk szerzői aktuális és releváns nemzetközi és hazai publikációk alapján tekintik át, mit tehet a marketing az oltásért ebben a globálisan is kiélezett környezetben.