Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=121625
MOB:2016/3
Szerzők:Sipos Balázs
Tárgyszavak:REKLÁM; GYÓGYSZEREK
Folyóirat:Marketingpirula - 2016. 13. évf. 4. sz.
[https://www.marketingpirula.hu/cikkek/]


  Növekvő TV-reklám ellenére mélyrepülés : 2016: a meglepetések éve az OTC szektorban? / Sipos Balázs
  Abstr. hun.
  In: Marketingpirula. - ISSN 1589-7680. - 2016. 13. évf. 4. sz., p. 12-13. : ill.


A 2013-2015-ös időszak töretlen szárnyalása után hidegzuhanyként érte az OTC szektort a 2016-os első negyedév mélyrepülése. A tavalyinál kisebb nátha- és influenzaszezon alaposan rontotta az első negyedév eredményeit.