Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=120764
MOB:2016/2
Szerzők:Bíró Helga
Tárgyszavak:MARKETING; GYÓGYSZERIPAR
Folyóirat:Marketingpirula - 2016. 13. évf. 3. sz.
[https://www.marketingpirula.hu/cikkek/]


  Tiltott, tűrt vagy támogatott gyakorlat? : terápiatámogató brosúrák és honlapok a gyógyszeriparban / Bíró Helga
  Abstr. hun.
  In: Marketingpirula. - ISSN 1589-7680. - 2016. 13. évf. 3. sz., p. 10-11. : ill.


A terápiatámogató programoknak sok fajtája van és emiatt megítélésük is eltérő. Ugyanígy, a betegeknek szánt tájékoztató anyagok kialakítása és terjesztése során is több fontos szempontot kell figyelembe venni, nehogy a tiltott zónába lépjen a cég.