Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=120051
MOB:2016/2
Szerzők:Halmos Júlia Csenge
Tárgyszavak:GYÓGYSZEREK, VÉNY NÉLKÜLI; MARKETING
Folyóirat:Marketingpirula - 2016. 13. évf. 2. sz.
[https://www.marketingpirula.hu/cikkek/]


  Év eleji OTC hirdetések értéké : árversennyel vagy érzelmekkel kell hatni? / Halmos Júlia Csenge
  Abstr. hun.
  In: Marketingpirula. - ISSN 1589-7680. - 2016. 13. évf. 2. sz., p. 8-9. : ill.


A gyógyszeripar, a reklámügynökségek központi kérdése, hogy elég vonzó-e a reklámban látott termék ahhoz, hogy a fogyasztó azt keresse, amit a televízió képernyőjén látott. A Synetiq havonta teszteli az OTC reklámok hatását a neuromarketing legkorszerűbb módszereinek segítségével, amely világos, őszinte képet ad a hirdetésekről.