Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=118253
MOB:2015/4
Szerzők:Csillag Zoltán
Tárgyszavak:MARKETING; GYÓGYSZEREK
Folyóirat:Marketingpirula - 2015. 12. évf. 9. sz.
[https://www.marketingpirula.hu/cikkek/]


  Mennyibe kerül a média? : 2. r., A hirdetési felületek listás és valós árai / Csillag Zoltán
  Abstr. hun.
  In: Marketingpirula. - ISSN 1589-7680. - 2015. 12. évf. 9. sz., p. 8-9. : ill.


Előző cikkünkben áttekintettük, hogy milyen tényezők határozzák meg az egyes médiumok árazását. Most pedig választ kapunk arra a kérdésre, hogy mi változott a reklámköltésben, hogy miért jut a hirdető sokkal olcsóbban ma a médiafelülethez, mint öt évvel ezelőtt.