Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=117404
MOB:2015/4
Szerzők:Fehér András
Tárgyszavak:EGÉSZSÉGMEGŐRZÉS; INTERNET; TÁPLÁLÉK
Folyóirat:Új Diéta - 2015. 24. évf. 4. sz.
[https://mdosz.hu/uj-dieta/ ]


  Az internet hatása a magyar élelmiszerfogyasztók tájékozódására az egészség-tudatosság szempontjából / Fehér András
  Bibliogr.: p. 21. - Abstr. hun.
  In: Új Diéta. - ISSN 1587-169X. - 2015. 24. évf. 4. sz., p. 18-21. : ill.


Az egészséges életmód egyik legfontosabb összetevője a táplálkozásunk helyes kialakítása. Ennek során rengeteg információra van szükségünk, hogy a különféle élelmiszerekből és ételekből megfelelő étrendet állíthassunk össze, ami hozzájárul egy egészségesebb életmódra való áttéréshez vagy annak fenntartásához. E cikkben a legfőbb célkitűzés, az online marketing azon sajátosságainak a meghatározása és példákkal történő alátámasztása, amelyek segíthetnek a fogyasztóknak az egészséges életmódra való tudatos áttérésben. A különböző tényezők közül hangsúlyos szerepet kap az egészséggel kapcsolatos információk online közegben történő megjelenése. A kutatás elméleti háttere releváns szakirodalmi áttekintésre épül. A primer vizsgálatot egy 1000 fős, országos kérdőíves felmérés jelentette, amely régió, településtípus, nem és kor szerint reprezentatívnak tekinthető. A kérdőívezés során általánosságban az online fogyasztók attitűdjei és vásárlási szokásai kerültek górcső alá. A kutatási eredmények alapján megállapítható, hogy az egészséges életmódhoz kötődő információknak fontos szerepük van az online felületeken. Ebből adódóan az internet kiemelt információforrásnak tekinthető az egészséges életmódra való tudatos áttérés tekintetében.