Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=116707
MOB:2015/3
Szerzők:Mihalszki Zsuzsa
Tárgyszavak:REKLÁM; GYÓGYSZEREK; STATISZTIKA
Folyóirat:Marketingpirula - 2015. 12. évf. 5. sz.
[https://www.marketingpirula.hu/cikkek/]


  Növekvő reklámköltés : gyógyhatású készítmény és OTC termék, 2015. január-április / Mihalszki Zsuzsa
  Abstr. hun.
  In: Marketingpirula. - ISSN 1589-7680. - 2015. 12. évf. 5. sz., p. 12-13. : ill.


Bíztatóan indult az idei év a reklámpiacon, de félő, hogy máris gyülekeznek a sötét fellegek. Az első négy hónap listaáras adatai 11 százalékos bővülést mutatnak tavajhoz képest, és a gyógyászat, gyógyhatású készítmény szektorban ennél is nagyobb, több mint 40 százalékos volt a növekedés. Ez azért is meglepő adat, mivel az elmúlt két évben - ha volt egyáltalán növekedés - már csak egyszámjegyű növekedést mért a szektorban a Kantar Media.