Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=116266
MOB:2015/1-2
Szerzők:Schwert-Takács László; Tóth Csaba
Tárgyszavak:REKLÁM; GYÓGYSZEREK
Folyóirat:Marketingpirula - 2015. 12. évf. 4. sz.
[https://www.marketingpirula.hu/cikkek/]


  Hirdetések a reklámszakember szemével : a fájdalom és energia kliséi / Schwert-Takács László, Tóth Csaba
  Abstr. hun.
  In: Marketingpirula. - ISSN 1589-7680. - 2015. 12. évf. 4. sz., p. 12-13. : ill.


OTC hirdetéseket bemutató sorozatunk utolsó fejezetéhez érve arra a megállapításra jutottunk, hogy a kreatívok igen szűk spektrumú eszközkészlettel gazdálkodnak. A reklámok többsége ugyanazt a 4-5 féle klisét használja, túltengenek a rémisztő, fenyegető képek, az igénytelen grafikai megoldások. Holott egészségről, betegségről kizárólag kultúrált, igényes módon érdemes üzenni.