Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=113499
MOB:2014/4
Szerzők:Piczkó Katalin
Tárgyszavak:GYÓGYSZERÉSZEK; KOMMUNIKÁCIÓ
Folyóirat:Pirulatrend - 2014. 11. évf. 11. sz.
[https://www.marketingpirula.hu/]


  Pozitív hozzáállás szerepe a kommunikációban : igen-attitűd a patikában / Piczkó Katalin
  Abstr. hun.
  In: Pirulatrend. - ISSN 1786-2302. - 2014. 11. évf. 11. sz., p. 12-13. : ill.


A kommunikációnknak csupán egy része a racionális tartalom, a másik, meghatározó része pedig az, hogy hogyan mondjuk, kedvesen vagy szigorúan, empatikusan, esetleg a másikra oda sem figyelve. Természetesen mind a kettő fontos, de a gyógyszerészek különösen tudják, hogy legtöbb esetben az érzelmek döntik el, hogy a racionális tartalom előtt kinyílik-e az ajtó vagy sem.