Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=113495
MOB:2014/4
Szerzők:Schiwert Takács László; Tóth Csaba
Tárgyszavak:GYÓGYSZERFORGALMAZÁS; REKLÁM
Folyóirat:Marketingpirula - 2014. 11. évf. 11. sz.
[https://www.marketingpirula.hu/cikkek/]


  Hirdetések a reklámszakember szemével : kell az energia! / Schiwert Takács László, Tóth Csaba
  Abstr. hun.
  In: Marketingpirula. - ISSN 1589-7680. - 2014. 11. évf. 11. sz., p. 10-11. : ill.


Hogy egy termékre hogyan hívják fel az emberek figyelmét, az minden esetben a reklámozók felelőssége. Elemzésünkkel nekik szeretnénk segíteni, amikor kiválasztjuk az elmúlt időszak legtöbbet látott televíziós és nyomtatott sajtóban megjelenő reklámjait. Ez alkalommal a Supradyn multivitamint és a CalciTriót.