Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=112969
MOB:2014/3
Szerzők:Kiss Katalin
Tárgyszavak:GYÓGYSZERTÁRAK; MARKETING
Folyóirat:Marketingpirula - 2014. 11. évf. 10. sz.
[https://www.marketingpirula.hu/cikkek/]


  Górcső alatt a patikai lapok : tartalmi elvárások és hirdetések a patikai lapokban / Kiss Katalin
  Abstr. hun.
  In: Marketingpirula. - ISSN 1589-7680. - 2014. 11. évf. 10. sz., p. 14. : ill.


A Szinapszis Kft. legfrisebb, 2014 szeptemberi kutatási eredményeit közli elsőként a Marketingpirula. Az eredmények egyértelműen azt mutatják, hogy a fogyasztók a televíziónál hitelesebb forrásnak tekintik a nyomtatott sajtóban megjelent információkat és reklámokat.