Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=111858
MOB:2014/2
Szerzők:Kiss Katalin
Tárgyszavak:MARKETING; GYÓGYSZEREK
Folyóirat:Marketingpirula - 2014. 11. évf. 7-8. sz.
[https://www.marketingpirula.hu/cikkek/]


  Ritkuló személyes találkozások : orvoslátogatói trendek, 2014  / Kiss Katalin
  Abstr. hun.
  In: Marketingpirula. - ISSN 1589-7680. - 2014. 11. évf. 7-8. sz., p. 10-11. : ill.


Az elmúlt években az orvoslátogatók helyzete igencsak megváltozott. Sok cég kénytelen volt több lépcsőben megválni orvoslátogatóitól, így új gyógyszermarketing-módszereket kell kitalálni, vagy az egész tájékoztatási rendszer összedől. A Szinapszis Kft. felmérése rávilágít erre a megoldásra váró helyzetre.