Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=105568
MOB:2013/1
Szerzők:Lantos Zoltán
Tárgyszavak:MARKETING; GYÓGYSZEREK
Folyóirat:Marketingpirula - 2013. 10. évf. 3. sz.
[https://www.marketingpirula.hu/cikkek/]


  A döntés joga a betegé : az egészség irányába tett erőfeszítések támogatása / Lantos Zoltán
  Abstr. hun.
  In: Marketingpirula. - ISSN 1589-7680. - 2013. 10. évf. 3. sz., p. 14-15. : ill.


Az egészséggazdaság jelentős átalakulása nyomán a hasznot teremtő egészségérték tartalma és formája is alaposan módosul. A tényeken alapuló orvoslás (evidence based medicine) korában a gyógyszergyárak arra összepontosítottak, hogy olyan értéket hozzanak létre, amely a szervezet funkcióira vonatkozó orvostudományi eredményeken alapul. A személyre szabott orvoslás előtérbe kerülésével - a biotechnológia forradalma mellett - a személyes egészségélmények is a fejlesztések középpontjába kerülnek.