Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=105567
MOB:2013/1
Szerzők:Kiss Katalin
Tárgyszavak:MARKETING; STATISZTIKA
Folyóirat:Marketingpirula - 2013. 10. évf. 3. sz.
[https://www.marketingpirula.hu/cikkek/]


  Merre tovább, orvoslátogatók? : felmérés a személyes gyógyszerpromóció helyzetéről és jövőjéről / Kiss Katalin
  Abstr. hun.
  In: Marketingpirula. - ISSN 1589-7680. - 2013. 10. évf. 3. sz., p. 12-13. : ill.


Az orvoslátogatók többsége, bár felismeri a fejlődés szükségességét, az alternatív - jellemzően elektronikus - marketing-eszközöket ma még inkább ellenségnek, semmint a munkáját esetlegesen támogató megoldásnak tekinti. Egy, a gyógyszerismertetők körében végzett felmérés emellett több fontos információt is elárul a képviselők általános attitűdjéről.