Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=103747
MOB:2012/2
Szerzők:Kiss Katalin
Tárgyszavak:EGÉSZSÉGÜGYI REFORMOK; MARKETING; GYÓGYSZEREK
Folyóirat:Marketingpirula - 2012. 9. évf. 4. sz.
[https://www.marketingpirula.hu/cikkek/]


  Új helyzet, új eszközök : az idei az online éve lesz a gyógyszeriparban / Kiss Katalin
  Abstr. hun.
  In: Marketingpirula. - ISSN 1589-7680. - 2012. 9. évf. 4. sz., p. 6-8. : ill.


Az egészségügy reformjának tervezett lépéseit összegző Semmelweis Terv, illetve a szélesebb gazdasági alapozású Széll Kálmán Terv számos olyan intézkedést vezetett be, illetve kezdeményezett, amelyek alapjaiban alakítják át az egészségügyi és gyógyszeripari vállalatok belső működését, sőt, teljes marketingstratégiáját. A Szinapszis Kft. a Marketingpirula szaklap megbízásából rövid kérdőíves kutatást készített a gyógyszeripari döntéshozók körében, azt vizsgálva, hogyan látják a piac szereplői a helyzetet, milyen várakozásokkal tekintenek a 2012-es évre.