Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=102241
MOB:2012/2
Szerzők:Nemoda Mónika; Szántó Ákos; Fodor Bertalan
Tárgyszavak:GYÓGYTURIZMUS
Folyóirat:Egészségtudományi Közlemények - 2011. 1. évf. 1. sz.
[https://www.matarka.hu/szam_list.php?fsz=1401]


  Panaszszituáció menedzsment az egészségturizmus területén  / Nemoda Mónika, Szántó Ákos, Fodor Bertalan
  Bibliogr.: p. 33. - Abstr. hun.
  In: Egészségtudományi Közlemények. - ISSN 2063-2142. - 2011. 1. évf. 1. sz., p. 29-33. : ill.


Az egyre bővülő utazási kínálatnak köszönhetően növekednek a turisták elvárásai. A vendég pontosan tudja - előzetes információkból - mire számíthat egy wellness hétvégén. Az elvárt szolgáltatás elmaradása vagy az élmény meghiúsulása csalódáshoz vezet. A közeljövőben elvárható cél, hogy az egészségturisztikai intézmények menedzsment céljaiba bekerüljenek a vendég csalódottságának elkerülését szolgáló feladatok.