Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=103714
MOB:2011/4
Szerzők:Horváth Katalin; Timár György
Tárgyszavak:GYÓGYSZERIPAR; REKLÁM
Folyóirat:Marketingpirula - 2011. 8. évf. 3. sz.
[https://www.marketingpirula.hu/cikkek/]


  A szaksajtó jelentősége : a tavalyi év reklámköltése a számok tükrében / Horváth Katalin, Timár György
  Abstr. hun.
  In: Marketingpirula. - ISSN 1589-7680. - 2011. 8. évf. 3. sz., p. 12-13. : ill.


Gyakran halljuk azt a mondatot a kis és a nagy, a magyar és a multinacionális gyógyszercégek munkatársaitól, hogy "a magyar orvosszakmai média nem számít". Érdekes kijelentés, különösen, ha figyelembe vesszük, hogy 2010-ben 209 forgalmazó gyógyszercég (a hirdetési összegeket listaáron számolva) együttesen több mint egymilliárd forintot költött a hazai nyomtatott orvosszakmai médiában. Mi lenne, ha ezt a csatornát mérvadónak tekintenék a cégek?