Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=94468
MOB:2010/4
Szerzők:Lantos Zoltán
Tárgyszavak:GYÓGYSZERTÁRAK; MARKETING
Folyóirat:Gyógyszerészet - 2010. 54. évf. 7. sz.
[https://mgyt.hu/?s=gy%C3%B3gyszer%C3%A9szet]


  Gyógyszertári marketing - ki az ügyfél és mi a szolgáltatás? / Lantos Zoltán
  Abstr. hun., eng.
  In: Gyógyszerészet. - ISSN 0017-6036. - 2010. 54. évf. 7. sz., p. 414-419.


A gyógyszertárakban folyó marketing-tevékenység sok év óta visszatérő szakmai, szakmapolitikai és politikai vitákat generál. A gyógyszertárak működtetése tudatosan alkalmazott marketingeszközök nélkül ma nem lehetséges, ugyanakkor a jelenlegi gyakorlat sok kérdést vet fel. A kérdések tisztázását kívánja szolgálni a Gyógyszerészetben elindított vita. A vitában eddig megjelent:- Hankó Zoltán: Marketing a gyógyszertárban - gyógyszertári marketing? - Vitaindító. Gyógyszerészet 54, 285-287; 290-293 (2010)- Brezanóczy Ferenc: Hozzászólás Hankó Zoltán "Marketing a gyógyszertárban - Gyógyszertári marketing?" című cikkéhez. Gyógyszerészet 54, 358-359 (2010).