Egyszerű keresés   |   Összetett keresés   |   Böngészés   |   Kosár   |   Súgó  


Részletek

A cikk állandó MOB linkje:
http://mob.gyemszi.hu/detailsperm.jsp?PERMID=85939
MOB:2009/3
Szerzők:Kóczián-Bobkó Zita
Tárgyszavak:GYÓGYSZEREK, VÉNY NÉLKÜLI; KOMMUNIKÁCIÓ; MARKETING
Folyóirat:Gyógyszerészet - 2009. 53. évf. 6. sz.
[https://mgyt.hu/?s=gy%C3%B3gyszer%C3%A9szet]


  OTC gyógyszerek marketing-kommunikációja : 2. r. / Kóczián-Bobkó Zita
  Bibliogr.: p. 349. - Abstr. hun.
  In: Gyógyszerészet. - ISSN 0017-6036. - 2009. 53. évf. 6. sz., p. 345-349. : ill.


A vény nélkül beszerezhető (OTC) készítmények palettája évről-évre bővül, a betegek információigénye növekszik. Ezen tendenciák miatt érdekes és izgalmas feladat az OTC-piac helyzetének bemutatása és a jogi szabályozás biztosította kereteken belül a vény nélkül kapható gyógyszerek marketing-kommunikációs eszköztárának áttekintése.